Klachtenregeling

Klachtenregeling
Ik voer mijn werkzaamheden met passie uit en zet me volledig in om kwalitatief goede zorg te verlenen. Mochten er toch klachten ontstaan, sta ik open voor een persoonlijk gesprek waarin de klacht besproken wordt. Feedback zet ik om in verbeterpunten, daar ik graag mijn deskundigheid vergroot.

Mocht de klacht toch niet naar tevredenheid van de client worden opgelost dan heeft de client het recht zijn klacht te melden bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Om deze reden heb ik me aangemeld bij Klachtenportaal Zorg.

De klachtenprocedure is de bemiddelingsfase, met als doel te komen tot een oplossing van je klacht en herstel van de zorgrelatie. Belangrijk in de procedure is de laagdrempeligheid, de onafhankelijkheid en de onpartijdigheid van de klachtenfunctionaris en de inzet van u en de zorgaanbieder.

De grootste kans om te komen tot een oplossing is het bespreken van de oplossing tussen cliënt en zorgaanbieder. Mocht hierin ondersteuning gewenst zijn door een onafhankelijke klachtenfunctionaris, dan kan dat direct.
Share by: